close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 טיפים לבחירת ריהוט משרדי מעוצב

מערכת שורשו תמוז, תשפא16/06/2021

איך בוחרים ריהוט מעוצב למשרד שלנו? איך מגיעים לריהוט שמתאים במיוחד לסביבת העבודה שאנחנו רוצים?

תגיות:
אם גם אתם מבלים שעות רבות במשרד, ואפילו מקבלים לקוחות במשרד, אתם חייבים לעצב היטב את החלל. הבחירה ריהוט משרדי מעוצב היטב משנה לגמרי את מה שהמשרד שלכם משדר. לא עוד ריהוט סטנדרטי ומשעמם שלא מייצר אווירה. כיום, כשהתעשייה כולה מבינה שאנשים סוגרים עסקאות על רקע תחושות, ושאנחנו מתפקדים יותר טוב כשאנו בסביבה שנעימה לנו, אין ברירה אלא לבחור בעיצוב חכם.

אבל איך בוחרים ריהוט מעוצב למשרד שלנו? איך מגיעים לריהוט שמתאים במיוחד לסביבת העבודה שאנחנו רוצים? הכנו לפניכם רשימה פשוטה של 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הריהוט הייחודי למשרד שלכם, ולייצר סביבת
עבודה מושלמת לכם, לעובדים שלכם, וללקוחות שלכם.

בוחרים ריהוט משרדי מעוצב:
1. התאמה לרוח העסק – בעלי עסקים רבים מעצבים את סביבת העבודה שלהם לפי טעמם האישי. הדבר טוב ויפה, שהרי אתם אלו שמבלים את מרבית זמנכם במשרד שלכם. ובכל זאת, אם חושבים על זה רגע, אם אתם מקבלים לקוחות במשרד, עיצוב המשרד, כולל הריהוט, חייב לקלוע לטעם שלהם, ולא בהכרח שלכם. לכן, ממש כמו בכל צעד במיתוג העסק שלכם, התייחסו לעיצוב הריהוט במשרד כמהלך שיווקי, שנועד לייצר את האווירה שאתם רוצים לשדר ללקוח הפוטנציאלי שלכם.
2. אל תמציאו את הגלגל – תרתמו אותו. כל בעל עסק מצליח יודע שצריך להאציל סמכויות, וכדאי לנצל דברים קיימים וידע קיים ולא לנסות להמציא הכול מאפס. כך גם בריהוט משרדי מעוצב. מעט "ריגול תעשייתי" זה תמיד מהנה. בקרו את המתחרים, בעיקר את המצליחים שביניהם, ונסו להבין לאן נושבת הרוח בעיצוב המשרד ובבחירת הרהיטים אצלם.
3. מרחבים אישיים שונים מבקשים רהיטים שונים – במילים אחרות, אתם לא חייבים לבחור בריהוט שמעוצב באופן זהה לכל המשרד. אנחנו מתעכבים על זה מכיוון שזו נטייה כמעט אוטומטית של בעלי עסקים ומשרדים. זה מהיר יותר, קל יותר, וכביכול משתלם יותר, אבל בטווח הארוך ובמחשבה רחבה יותר – אתם יכולים לעצב מרחבים שונים ברוח שונה, עם מחשבה על מי הולך להיות איפה. אם יש אזור שמוקצה רק לעובדים, ולקוחות לא יגיעו לשם לעולם, אז צריך לקחת בחשבון ריהוט משרדי שמעוצב לטובת העובדים, ולא לטובת הלקוחות, וכנ"ל במצב ההפוך.

2 טיפים אחרונים – ואתם מוכנים
יכול להיות שאתם בעלי הבית, ויכול להיות שחשוב שכולם ידעו זאת. יכול להיות שהמשרד שלכם גדול משאר החדרים, ושאתם נמצאים בפינה עם הנוף. בכל אופן, כשבוחרים ריהוט משרדי, אפשר לייצר בידול משמעותי ואפילו קיצוני בין העובדים, מעין היררכיה שעלולה להיות מנקרת עיניים. אנו ממליצים להימנע מזה, שכן ניתן לייצר בידול עדין בימינו, עם ריהוט מעוצב בתבונה, ובמקום להביא רהיטים יקרים יותר וגדולים יותר לחדר המנהל, אפשר פשוט לייצר עיצוב שונה, עדיין ברוח המשרד, ולקבל אפקט נעים יותר.

הטיפ האחרון הוא להתייעץ. נכון, אתם הבוס, אתם קובעים, וזה המשרד שלכם, אבל, וזה אבל חשוב וגדול, אם יש לכם עובדים, בייחוד אם זה עובדים קבועים, כדאי להתייעץ עימם. תופתעו לגלות לא רק כמה יצירתיות ורעיונות טובים יכולים להגיע מהם, אלא גם את היתרון של לתת לעובדים שלכם את התחושה שהם חלק משמעותי כל כך במשרד שהם קובעים איזה ריהוט משרדי מעוצב מתאים להם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה